Monday, August 12, 2013

Teine päev ehk pikk lennureis ja segadus lennujaamas

Nagu varasemalt mainitud sai, hakati hommikul kell neli hotellis hommikusööki andma. Täpselt kell neli olid esimesed näljased ja unetud kohal (mina nende seas) ja nii me siis nautisime sooje saiu ja muud hommikusöögi juurde kuuluvat.

Kell 5.50 olid peaaegu kõik nagu kokku lepitud hotelli ees bussi ootamas. Mida aga polnud, oli buss! Kui siis lõpuks 6.20 buss jõudis, surusime ennast teistega peale ja alustasime sõitu. Lennujaam kihas inimestest kui sipelgapesa. Võtsime ennast turvakontrolli hiiglaslikku sabasse ning õige pea oli see edukalt läbitud. Väravas number 35 võtsime istet ja hakkasime lennukisse laskmist ootama. Usinamad punusid laadale müümiseks mõeldud paelu, mitte nii tragid aitasid punujaid moraalselt.

Kui me lõpuks lennukisse jõudsime, vajus mul imestusest suu lahti. Võibolla on asi minu väheses lennustaažis, aga mina olin lennuki mugavustest suures ekstaasis. Istmed olid paigutatud 2-4-2 istet ja igal istekohal oli eraldi ekraan filmide ja seriaalide vaatamiseks ja muuks ajaviiteks, lisaks anti lennukis igaühele tekk, padi ja paar väga mugavaid kõrvaklappe. Enamus meie trupist pusis kõigepealt paelapunumise kallal ning hiljem avastasid ekraani võlusid. Väsinumad said ka magada.

Hong Kongi jõudsime kell 23:45 kohaliku aja järgi (Eestis oli kell 18:45). Lennukist väljudes võeti meid ja teisi Taipei lennust mahajääjaid lahkelt vastu ja viidi maa-aluse rongiga kuhugi teise terminali. Siis algas aga segadus. Meile vastutulnud inimene kõndis meiega ühest ruumist teise, meie segaduses järgi. Kui me lõpuks piletid saime, oli meie saatja küllaltki närviline ja ei osanud meie küsimustele, kus me magame ja kas me süüa kusagilt saame, vastata. Hiljem nägime teda salvrätiga silmi pühkimas ja tegime järelduse, et ta oli saanud kurja telefonikõne. Meil on temast kahju. Endast ka -- kõht on tühi ja pingi peal või põrandal magada pole just väga mugav...

Praegu istumegi kusagil terminalis ja lõpetasime simmani. Hommikul on lootust süüa ka saada -- toodi talongid. Poisid avastasid kusagilt mänguväljaku takistusrajaga. Kõivupuu(l) on stopper.